1.03.2016

tulay


Mibalik na usab ako dinhi
Gikan sa pila ka buwang’
Trahedya sa MV South Korea
Tungod kay ang kamingaw
Samad nga dugayng’
Mialim sa kasingkasing.

Ug sama sa gihapon,
Madungog ko ang hungihong
Sa naghunas ng baybayon
Nga daw gibalik-balik
Paglitok ang imong ngalan
Diha sa mga mabanlas
Nga balod sa lapyahan.

Sa pikas tampi ning baybayon
Nagsugod na pagtukaw
Ang mga suga sa Tagbilaran
Mora’g mga mata
Nga dili mamilok sama
Sa akong paghuwat kanimo
Kay lagi misaad kang
Dinhi ko ikaw paaboton.

Apan wala ko masayod
Kon pila ka kahunason pa
Ang momaymay ning kahaw-ang,
Pila ka kahaponon ko pang’
Lantawon ang mga sugang’
Wala’y puas nga nagtukaw.

Niining kilumkilom:
Ang Tulay sa Dauis,
Mga balod ug baybayon,
Midaghong sa paghandom ko
Sa imong ngalan.


-- NOEL P. TUAZON

Dauis, Bohol, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.