1.03.2016

ang sikreto nga gipadayag sa binuwakang diary ni lilia


Nagtanom og bughaw nga yawi akong silingan
sa kaang sa bintana tungod sa akong lawak
ug nitubo ang abuhon nga bulak.

Gibalhin niya ang kaang dapit sa pultahan
aron makit-an sa mga mobisita ug molabay,
giibot ang abuhon nga bulak,
ug gilabay sa akong daob.

Nagtanom dayon siya og tapol nga yawi,
ug nitubo ang itom nga bulak.
Gilambos niya ang kaang
sa nagpatunga namong karsadam,
ug nikamang ang itom nga bulak
sa akong hardin.
Gipunit ko ang itom nga bulak
ug gihumol sa akong gitigom nga ulan
sa banga nga gihipos ko sa akong lawak.
Gikan ko nigawas ug nangguna,
gibalik ko ang banga.
Nawala ang itom nga bulak
apan nilutaw ang rosa nga yawi.
Gitanom ko ang yawi
ug nitubo ang mga bulak
nga rosa, puti, ug pula.

Wala na’y natanom nga yawi
ang akong silingan
kay nilayat padulong sa akong bintana
ang bag-o niyang kaang
ug hingpit nga namungingi sa bulak
ang akong hardin.


-- DESIREE L. BALOTA

Talisay City, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.