6.13.2009

love is buta














Boy:
Nakakita na ka’g bangaw? 
Kanang bangaw sa kagabhion? 
Nakakita na ka’g uwak? 
Kanang uwak nga puti bitaw? 
Nakakita na ka’g uwan? 
Kanang uwan nga kolor purple
Nakakita na ka’g ulmigas? 
Kanang ulmigas nga mukao’g elepante? 
Kanang lumod nga mo-boogie
O kaha wati nga mukao’g puthaw? 
Sure ko wa’ pa! Pero kon imo kong higugmaon, gang... 
Tanang wa pa nimo makit-i 
Imong makit-an. 

Girl:
Ay, nakakita na kog bangaw 
Apan sa adlawan. 
Nakakita na ko’g uwak 
Apan itom. 
Nakakita na ko’g uwan 
Apan puti. 
Nakakita na ko’g ulmigas 
Apan di mokao’g elepante. 
Nganong mangita man ko’g wa? 
Ug basin nakalimot ka, dong... 
Ang gugma buta. 


-- CARINE ERA M. ASUTILLA
Cebu City, Philippines

3 comments:

rsb said...

ha ha ha
nalingaw ko.
blind is gugma.

more...dapat dungangan pa nimo
inday

kanang love is biga....pwede ba?

Balitaw said...

:) makalingaw. padayon pagsulat

Unknown said...

payter kaayo basta si carine asutilla ang mosuwat. idol ni nako siya nya crush pa jud (since fetus.) aha!

kanang, yuna ra, kakakita na mog white lady nga black beauty? lol.


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.