8.29.2011

awit

Moduko ako
Aron litokon
Ang mga pulong
Sa usa ka
Amang--

Sa imong mga pako
Gitipigan mo ako;
Sa usa mo ka mando
Mikagiw ang mga bungtod
Kauban ang ilang
Mga bahad.

Midahili ang yuta
Aron ako lamyon.
Apan gisikop nimo
Ang akong kahadlok
Dihang yano mo akong
Gisung-ay.

Busa
Ania ako
Buot moawit
Alang kanimo.
Apan ang nag-inusarang
Awit mao ra
Ang hinaguros
Sa akong
Gininhawa.

Ang pagkurog
Sa akong gaungot
Nga dila
Magpabilin.

Kay bisan gani
Sa pagbuka
Ning akong baba
Dili ako takos
Aron sambogan
Ang katin-aw
Sa imong

Kahilom.


-- GINA MANTUA-PANES
Cebu City, Philippines

2 comments:

Balitaw said...

hala! kalami ani nga balak.

M said...

masterful choice of words
sobra pas lami
prolipika
patsada

-mananambalak


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.