2.24.2013

sophia


Kon lantawon nako balik
akong kinabuhi--
tingali lahi ra
kon dili ako
ang anak nga ikalima.

Tarong tingali ko 
nga trato kon naa ka
mopahinumdom nako
kon unsaon pagtahod
sa usa ka babaye.

Tingali dili ko magduhiraw
sa akong kabatan-on
kon naa ka, motagawtaw 
apan maghuwat nga mopasaylo 
sa akong mga sipyat.

Tarong tingali ko
nga amahan ug bana
kon naa ka, mosugyot nako
unsaon pag-alima
sa pamilya.

Tarong tingali ko pagkaanak
kon naa ka moamping nako
pananglit wala silang mama ug papa 
uban sa atong igsuon, andam 
motubag sa akong mga pangutana.

Ambot kon malahi ba ang kinabuhi
kon ikaw pa ang ikalima. Apan, te, 
kon buhi pa unta ka, basin 
daghan kang matubag sa akong 
nabati nga kakuwang.


-- TON P. DAPOSALA 
Cagayan de Oro City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.