1.24.2014

ikaw nga milapas ug malapason sa dagat


Kon ang matud mo kahayag makabuta diay ang kasilaw
nganong biyaan ko ang kangitngit sa akong mga adlaw?

Kon ang matud mo kamatuoran motambog kanako sa kalayo
nganong isalikway ko ang matud mo bakak sa akong pagtuo?

Kon ang matud mo kagawasan ang bunga diay kaulipnan
nganong talikdan ko ang matud mo kawala koy kaalam? 

Nganong biyaan ko ang mga adlaw sa akong kangitngit
kon ang makabuta diay nga kasilaw maoy imong kahayag?

Nganong isalikway ko ang pagtoo sa kaugalingong bakak
kon ang kalisang sa linaw nga kalayo maoy imong kamatuoran?

Nganong talikdan ko ang matud mo kawala koy kahibalo
kon ang kaulipnan diay maoy kagawasan alang kanimo?


-- ANIJUN MUDAN-UDAN 
Malaybalay, Bukidnon, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.