9.29.2014

tungod sa usa ka udtong buta sa aseras simpig sa trabahoan sa mga masahista


Hayag kaayo ang kalit nga pagkayab 
sa iyang itom nga sayal, ug ang sidsid ini-- 
gihipos niya luwas sa baha 
sa iyang paglabang-- igo na nga nipapas 
sa gakalapok nga mga panganod 
tadlas sa akong tinutokan. Sa atbang, 

gahuwat siya'g kasakyan. Wala'y nihunong.
Gakisi-kisi ang kilat. Gibikog na pod ko'g 
paabot sa akong kasabot nga magdungan mi
og panihapon. Hapit na alas dos, apan 
bisan wala ko niya tungaha, humok ra ko 
mopasaylo inig makalimot na ko unya 

kon giunsa paghabwa ang akong kagutom,
kon giunsa pag-anod ang akong kaugatan, 
kon giunsa pagsugwak sa akong katugnaw

dihang galutaw ko sa singot sa hinanaling 
hilanat sukad ang babayeng wala'y relo
nibalik, nangutana kon unsa nang orasa…


-- MICHAEL U. OBENIETA 
Topeka, Kansas, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.