5.09.2015

bendisyon



Dili nako motuo sa milagro. Sumo na. Ang ginoo 
pirmi lang “out of coverage area,” ug ang mga bomba 
bisa'g asa mobuto. Ang maya dili na mosulti 

pareha sa atong pinulongan sa sa pagtihol inig buntag. 
Ang pag ampo dili halad, apan usa ka puhonan 
alang sa nalata nga kalag. Kabalo ko nga ako makasasala

Maglagot ko manghunaw sa akong kamot kay adunay 
dugo sa pagkatapos sa adlaw. Tan-awa ang bangaw-- 
nalusaw. Ang panganod nagtigom na usab sugod 

sa akong paglayas. Kining kakulang. Ang pagtuo 
sama sa usa ka kwarto nga walay mga bintana, sultian ko
ikaw ana. Sa una nitugot ko sa akong kaugalingon didto 

sa mga bulok diin ang kalibotan namugos sa gilaw, 
ug daw nangalawat ko sa kahayag. Malas lang nako 
karon. Wala na ko'y hardin nga atimanon. 
   

-- SIMON ANTON NINO DIEGO BAENA
Bais City, Negros Oriental, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.