2.09.2017

aduna’y mamatay kon naa’y mabanhaw


Taudtaod na kong nagpakaaron-ingnong buhi
ug malipayon. Dugang bakak kadtong luha
lakip ang pahiyom nga imong nakit-an. Day,
nituo baya ko sa imong gipamulong nga gilubong mo na
siya. Ataya, nakapanimaho gihapon ko
sa nagtingang’ rosas samtang ang mga tunok ini
dulot sa akong dughan. Kahibawo ko
nga giabogan na ang inyong tanaman apan
ang pagkalunhaw ini’g usab kanunayng andam, labi na
kon balikan pagbisbis. Pisting yawa ra pod
kay andam na pod kong mamatay Danang higayona.
Nan, mohangyo lang good ko nga mapahimutang nimo'g
tarong ang akong lubong. Palihog lang,
ayaw tamni’g rosas ang luna sa akong kahilom.
Dili na ko ganahang mabanhaw, mobalik
sa naandan. Pamisahi lang intawon kay kuyaw baya
ang kondinar sa kasingkasing. Mao bitaw
nga nagdagkot ko daan og mga kandila uban
sa pangamuyo nga dili na lang tang duha samokon
sa iyang kalag. Unta, siya ug ang atong higalang
Kamatayon gapakaaron-ingnon lang.


-- DONG DOÑOS                                                                                                                               Catmon, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.