3.07.2017

bulok (alang) sa gihinginlan


Ang balas ko nga puti gisagolan nila og itom,
ug gihukman ko nga abo, gipabiya sa baybayon.

Gipasul-ob ko’g puting sapatos nga gibitonan og itom,
ug gilatos akong tiil nga naglibog asa padulong.

Gipabawnan ko og gatas nga gitimplahan og aspalto
aron bisan sa kauhaw ug kagutom magkamang gihapon ko.

Apan gibusog ko sa puting panganod sa akong paglibod-suroy
ug sa kaitom sa langit namitoon akong mga pangandoy.

Nanghingo akong mga ngipon sa kutas ug layo kong panaw;
nikisdom akong pahiyom apan niputi akong matag adlaw.

Kaluha na sa baybayon ang buhok nako karon--
wala na’y aspaltong makaabo sa akong kanhi hubon.


-- DESIREE L. BALOTA
                                                                                                                                       Talisay City, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.