4.03.2017

bo’s café


Drowingon ko karon sa lapis ang dagway sa kahilom niining tisyu. Tingali, butangan ko kini’g buhok nga andam molambod kanako paingon sa hinanaling mino. Butangan ko kini’g mata sa iring nga madudahon. Butangan ko kini’g tag-as nga kuko sa buwitre nga andam mokaon nako bisan ako dakong buhi. Pero ganahan kong butangan kini’g dughan sa babaye— kanang dughan nga dili makapukaw sa akong pagka lalaki kondili dughan nga kaamgid sa kahilom sa Ban-aw kanang taliabot ang tinggutom. Tukoron ko sa maong dughan ang gamayng payag diin ang huyuhoy magtangag sa tawag sa akong inahan. Ug kon madrowing ko na kining tanan, ipuspos nako sa tisyu kining tasa aron masamad ang minao-maong dagway sa kahilom.

-- OMAR KHALID                                                                                                                              Metro Manila, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.