10.06.2018

yawyawng tiniguwang


Ang kamingaw dinhi sa akong panimalay
makamatay. Makakutaw sa akong hunahuna 
nga nanginahanglan og kasayoran. Kamatuoran. 
Nagpakabana pa unta ko kadtong kusgan pa 
ang akong bagtak: makatamak gud ko 
sa bisa’g asa nga bukid. Kaniadto, mora gud ko’g 
alilawa nga mora’g si kinsa’ng makalatay 
sa kilid-kilid. Apan karon, layo na kaayo ko
sa akong tuyo. Hunong na. Magpuyo na lang! 
Lisod na kaayo karon ibangon, samot pa kon 
mosugmat ni’ng sakit nako’s batiis sige’g 
ilis-ilis og tambal. Wala. Nisawop na lang 
ang adlaw. Gikawkaw na nako ang akong 
handumanan apan wa' ko maglaom nga 
mabalik pa ang kaniadto. Kon naa pa unta’y 
higayon, akong paliton kadtong sinina 
nga dugay na nako gidumtan. Apan karong 
gabhiona adto na lang ko sa higdaanan nako, 
maghinuktok hangtod motiurok sa kaduka. 


-- MIGUEL ANTONIO B. GARCIA  
Zürich, Switzerland

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.