2.22.2021

giak


Gitipigan ko ang liso sa una natong
panagtagbo sa bulsa sa akong purol. Kadtong usa 
ka hapon sa baul sa imong tatay nga niagi ko, 
ug nakit-an tika nga nanghipos sa hinayhay. 
Kinsa ba'y magtuong kimpit ra’y sinugdanan 
sa usa ka dekada natong panaghigalaay, 
ug nga kimpit ra pod ang magsilbing tanda 
sa utlanan sa atong pagtinagdanay. Wa’y kabutangan 
akong pagmahay niadtong gitug-anan tika 
sa akong gibati. Buot ko untang dakpon 

pagbalik ang mga pulong nga nakabuhi. Gihigugma tika. 
Apan mitalikod ka. Kaayong ilabyog 

pagbalik sa duyan sa handurawan, gabitay 
diha sa sanga sa inyong sinaguylas nga tugbang 
unta sa kataas sa imong pailob. Kaayong itaak 

pagbalik sa tunaan sa kagahapon dihang 
nanglugsot ang mga alimatok sa imong dughan 
dungan sa imong mga pagyamiid. Unta 
ang lapok magbuni unta sa atong kahuyang— 
maglilong sa buling sa atong mga bisti. Unsaon ko man 
paghunad ang mga samad nga nahilwas, 
hubo sa linunhang hinubo. Unsaon ko man 
paggiak ang mga nalum-okan nga pagsalig aron 
unta mapuga ko ang usa pa ka kahigayonan?


 -- ELVIN E. RUIZ 
Liloan, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.