2.14.2021

sa lasang


Sa akong paghinumdom 
sa mga butang nga anaa kanako, 
mga butang nga karon wala na, 
nagtanom ako og binhi sa dibisyon 
aron mahimong harang sa dili mapugngang gibati. 

Apan wala ako naghandom 
na sa paglabay sa mga panahon 
ang biniyaang binhi 

mao'y 
magpahaw- 
ang 
sa 
patag 
kong 
ka- 
sing- 
ka- 
sing. 
Sa 
layo, 
nakita ko ang kakahoyan 
na wa’y hunong sa paglambo. 
Sa ilawom sa galandong nga mga sanga, 
namulak ang mga tinagong tinguha ug kasubo 

sulod sa mga katuigan ako naglatagaw, 
kanunay nanghinuktok sa mga bunga sa kagahapon. 
Sa dihang gisubay ko na pagbalik ang giagian 
nawala ako sa lasang. 


MARIANNE HAZZALE J. BULLOS
-- General Santos City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.