11.06.2012

pagbiya


Napahiluna na ang tanang uran,
panglakaw, karsones, purol,
ug ang ubang gamit sa dakong bagahe.
Apan dihang ako nang
gitak-om ang zipper,

nagdungan silag panyabaw,
buot mangamang
ug magpa-hanger balik sa aparador.

Wa ko panumbalinga
ilang pag-alingasa ug dali-dali nakong
gisirad-an aron mahilom

apan may nakaipsot nga kamingaw
nga misulay og pugong sa akong kamot
dihang aswaton na unta nako ang bagahe.

Gipugos kini nako’g alsa
bisan og galugos ko tungod sa kabug-at
sa kahaw-ang nga galuklok
ug gapunsisok sa sulod.

Sa makausa pa, adisir ko mipara
og sakyanan, gilingi ko ang balay
ug naaninaw ko akong anino
nga gadungaw sa bintanang gamay.

-- GRATIAN PAUL R. TIDOR
Dipolog City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.