11.16.2012

kon naa pa lang ko'y pako


Nilupad na ko
Sa kawanangan
Aron molantaw
Sa kabukiran
Ug kapupod-an.
Motugpa ko sa Australia,
Makighimamat sa mga lumad
Ug moambak kuyog
Sa kangaroo nga matod pa
Ni Budoy, sigbin kuno
Unya modalikyat sab ko
Sa Indonesia, didto sa isla
Sa mga bathala aron sutaon
Kon tinuod ba
Nga dunay paraiso dinhi
Sa atong tugkaran, unya
Molangyaw na 'sab ko
Padulong sa Europa,
Ug mangusyoso
Kon ang karaan
Nga kamatuoran
Aduna pa ba'y pulos
Kanato karon. Ug di sab ko
Malimot pagtugdon
Sa Amerika, didto
sa New York diin mosalida ko,
Motugpa sa korona
Sa Statue of Liberty
Nga gikan sa Francia.
Mohapit sab ko
Sa Africa diin makig-istorya ko
Kang Mandela
Ug sa mga gorilya sa
kalasangan sa Kenya
Kon naa pa lang ko'y pako
Sa tinuod lang
Nilupad na ko, sayo
Ganihang buntag padulong
Sa imong nataran aron
Dalhan ko ikaw og init
Nga kape nga nagbanaw
Ning nagdilaab kong dughan.


-- MA. VICTORIA BELTRAN
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.