5.09.2010

mama miling papa dading
















Sa kanunay ako naghandom kaninyo. Sa dili pa ko matulog
sa tungang gabii--- iampo ko kamong duha ni Bathala
nga unta lugwayan ang inyong kinabuhi aron masud-ong
ug mahikap ug mahagkan namo sa among pagduaw kaninyo.

Usahay mangandoy ako nga unta kaming walo nagpabilin
lang mga bata--- magduladula sa nataran sa atong
natun-as nga balay sa Putat magsakaysakay sa Bisaya
ni Gerundio Esmero magtanom mga saging ug lubi
sa atong yuta sa Ibabaw manggukod sa mga bitin
sa Macalbang manughit sa mansanitas atbang sa tindahan
ni Tiya Nene manuroy sa tampi sa sapa sa kasireguylasan.

Matag gabiing bulanon maminaw ako sa inyong duweto.
Oh Lazy Summer Moon. Ug dayon sa pagpamilok
manglugmaw ang mga kay-ag nga lusok sa kahayag.


-- MELQUIADITO M. ALLEGO

Palm Harbor, Florida, USA

1 comment:

M said...

gipahinungod sa tanang
mga inahan
on Mothers' Day
Mayo 9, 2010

balaknostalhiya


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.