7.29.2010

baybayon sa imong kalag
















Dugay-dugay na pod tang
gakaila, apan karon pa lang
gigahinan og higayon pagsuhid
sa ubang suok sa imong kinaiya.

Mao kini ang mga takna
nga magtipun-og lang
ang akong mga pahiyom
sa imong atubangan samtang
nanamkon sa matag gutlo
ang akong kahilom.

Maminaw lang ko
sa imong mga sugilanon
hangtod madagsa ko
ngadto sa laing dapit.
Unya, mahikaplagan ko
ang baybayon sa imong kalag.
Didto, makiglumba ko
sa huyuhoy tadlas sa gagimok
nga mga balas. Humdon nako
ang akong mga tiil hangtod
ang matag balod makabaton
og kinaadman pagtidlom
sa kinailawman nakong kaugatan.

Tuod, tultulon ko kining dapita.
Bisan lisod, mokawas ko
tagbo sa taob sa imong hunasan,
sama sa puya nga gapalanog
sa bul-og sa unang uha.


(kang Sam)

-- CINDY VELASQUEZ
Cebu City, Philippines

1 comment:

M said...

cindy lauper,

magluon kamong sam
sa lapyahan sa kahinam
di masaag
inyong kalag

-dante recuerdo


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.