3.13.2011

ako usa ka ***


Ako ang kontrobersiyal magtatampong gihisgotan ni T.S. Eliot
nga wailhang lehislatura sa ningdanag kalibotan

Ako ang naghambinayng Pigafetta sa bayente unong siglo
Ako ang dalindamang tigpamaba sa gipatak-om bunganga
sa gibinaklid kagawasan giposasang katungod dignidad

Ako ang eksentrik mananagna sa sandawng umaabot
ug tigpahinumdom sa nabanhaw nagmultong nangagi

Ako ang way-ripleng koresponsal nga nagbatbat unya nasamdan
sa wayhinungdang pagbuno pagbungkag pag-ulbo pagpinopino
sa bukog ug unod sa isigkalinalang

Ako ang dagitabyang eskulturero sa monumentong handurawan
Ako ang sayberkoryograper sa dalilang hip-hop-rap henerasyon

Ako ang unang nakamatikod sa ninghunob ningyuhot kausaban
ug nanganaykanayng kabalhinan
Ako ang bugtong gaduka gatikawtikaw gainusara gasukarap
nagtubok kagabhion tanday sa nagbrondang kangitngit

Ako ang dibuhista pintor sa mga maidlas pulong talinghaga
Ako ang sayong nakaapas sa nagtimbakuwas hunahuna
ug nakatugkad sa alimungawng pagbati

Ako ang mapahiyomon estrangherong may bolpen sa bolsa gatutok
sa engkantadang kaanyag ug gatuhog sa nakras mong kasingkasing



*** dalikyat sa comments


-- MELQUIADITO M. ALLEGO
Palm Harbor, Florida, USA

5 comments:

M said...

Ako usa ka MAGBABALAK




-mananambalak

Litoux Camus said...

ako si siddharta gautama sa dihang wa pa pukawa.
ako si mohammad nagladlad nga ang diyos nag-inosara.

M said...

erik,

a poet must have mastery of language.
you are gingerly tiptoeing on it
right now.
keep finding portmanteau words.
nadawat na ba nimo, cheeno & kevin
ang gipadala kong " a memoir by the
black hawk" ni james tate?

-mananambalak

Litoux Camus said...

mayng adlaw diha nyor mel!

daghang salamat sa matahom nga mga pulong. wala pa man nako nadawat ang libro, nyor. wa ba kaha to nasangit sa customs. ako lang tingale i-follow up ang customs next week. thank you kaayo ato nyor mel.

erik

M said...

erik,

kay wa man koy adres nimo, akong gipadala ang librobalak ngadto ni
kevin.

nyorMel


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.