7.20.2011

usahay


Usahay kalas og asin o betsin
Ang nagkatab-ang kong panilaw

Kon usahay pod
Maalaan ko'g si 'day Ling akong silingan,
Mingawon uroy ko sa kaniadtong
20/20 kong panan-aw

Apan usahay pod
Makalimot ko sa akong edad,
Sa kaanyag sa mga batan-ong baye
Dali kong makapangidhat

Ug kon makasiplat ko
Sa nangluspad kong litrato--
Diin akong hulagway halinunon pa'g ayo
Ug ang hinapay husto pa'ng pagkahapsay--
Makabati ko'g pagmahay.

Kataw-an nalang ko sa akong mga apo
Kay usahay sudlayan ko man
Ang kaupawon kong ulo
Nga wala gyod tuyoa.

Apan matod pa nila
Bakbakon ko man ang sementong
Nagdumala sa kagahapon,
Sung-on ko man kini
Paingon sa napakyas kong pangandoy
Ug balikon ang mga hinungdan aning akong mga 'usahay',
Wa na koy madawdaw
Kon dili mga biya-biya nga handumanan--
Sama sa abo sa naugdaw'ng puluy-anan.

Kon dili nimo maabrihan
Sa ilang unang pagtuktok sa imong pwertahan,
Mohawa ra'g kalit gikan
Midalikyat og panghuy-ab, ug
Dili na gyod mobalik.


-- PRINCESS DIANNE KRIS S. DECIERDO
Manukan, Zamboanga del Norte, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.