8.24.2012

pagsupak sa panaad


Di lang kausa, kon dili kadaghan na
nga misaad ko nga dili na—
dili na ko mosuwat og balak
kay dili na ko gustong masakitan
gusto kong monunot na lang sa katawa
samtang gasud-ong sa gakatawang
mga bata nga nanakop og alibangbang.

Apan sa matag higayon nga makakita ko’g
matahom nga sampaguita
moabot nako ang kalibog kon
ako ba kining kutloon ug ihatag
kanimo aron imong lang kumoton
sa imong tampalasang mga kamot
ug batyagon ang giantos sa buwak.

Ah, dili— dili ko kini kutloon;
dili ka takos sa katahom ug kahumot
sa bulak. pasagdan ko kining hagkan
sa hangin, ianod ngadto sa dughang
mapinanggaon.

Bahala’g ingnon ko nimong bakakon
apan suwaton ko kining berso
usa ka higayon sa imong kamaluibon.


-- OMAR KHALID
Metro Manila, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.