12.18.2012

ang bungol ug ang buta ug ang amang

daghan pa unta
akong isugid apan
ayaw na lang
kay bisan ako
dili man makadungog
niining tanan

ako usab
daghan pa untang
ipakita nga wala mo
sukad makita
apan ayaw na lang
kay ako mismo
wala man usab
makakita niini

ug ako usab
daghan pa untag isulti
samtang ang gadasok
sa tumoy sa akong dila
buot mangambak
sama sa mga pispis
nga gilaayan na sa ilang
mga salag apan
ayaw na lang
kay sa tibuok kong kinabuhi
hangtod sa kamatayon
dili man intawon ko
makalitok ug

karon maghawid ta
sa atong mga kamot samtang
maghangad sa langit aron
mahidangat diha ang atong
gipangayong pasalamat


-- RIC S. BASTASA
Katipunan, Zamboanga del Norte, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.