12.04.2012

hubad sa balak nilang Yehuda Amichai ug Ted Hughes


Sa akong amahang adlaw sa paghandom
Nilaag ako pagpakigkita sa iyang barkada---
Tanang ubang gitunod sa usa ka linya laray kaniya,
Ang entirong klase sa gradwasyon sa iyang kinabuhi.

Nahinumdoman ko na halos tanan nilang mga ngalan,
Sama sa usa ka ginikanang gakuha sa iyang
gagmiting anak lalake sa eskuylahan, iyang pulos kahigalaan.

Ang akong amahan nagmahal gihapon kanako, ug Ako
Gamahal upod kaniya kanunay, poreso dili ako mobakho.

Apan aron paghatag og hustisya ning dapit
Nagkadlit akog lusok sa luha sa mga mata ko

Uban sa panabang sa kasikbit kalubngan---
Sa usa ka bata. "Atong gamayng Yossy, nga kwatro
ang edad sa iyang pagtaliwan".

(kang Papa Dading sa kasumaran sa paghandom, Disyembre 7, 2012)

-- MELQUIADITO M. ALLEGO
Palm Harbor, Florida, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.