5.25.2013

kon matulog ko


Ang palabad sa bentilador
inanayng' nahimong ferris wheel.
Gilumos ko sa lumay sa kama,
ug ang kapuol gipulihan sa duka--
ako ug ang akong gininhawa
nahisum-ok sa usa ka  planeta 
ug nalanay ang kasikas sa gawas
nunot sa bag-o kong kalibotan--
ang aso gadayan-dayan nga kurtina
ang habol nahimong balod sa panganod.

Sa akong pagpiyong mosanag ang asul 
nga kalimutaw sa iring; 
ablihan ang mga siradong bintana, 
mosaka sa hagdanan nga walay ang-ang,
mag-iniktin babaw sa atop,
magbisekleta padulong sa buwan
dayon ako syang giingnan nga siya 
ang dagway sa limbong
ug ako ang gamhanang
may tiil ang akong duha ka mata;
may pako ang akong mga kamot.

Apan ang buwan mibuka sa iyang baba
dayon mitutho ug lawa-lawa,
ug gipukotan niya ang akong dunggan
tiil, ug kasingkasing--
gilumsan sa lim-aw sa alimungaw,
napadpad ug nagtukaw sa langob 
sa akong mga hagok samtang  
nangablit ang kabugnaw sa akong balahibo,
nasaaag sa damgo sulod sa usa ka damgo.


-- GENALYN G. OMAPAS
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.