8.17.2013

daman


Nag-inusara ko'g barog
sa dapit nga wa hinganli.
Wala ko nakasuta  kon giunsa
nako'g abot niining suok 
sa kalibotan, apan nakit-an ko
ang kabituonan, nasapwan sa kahayag
sa gabilar nga dakbayan. Diri sa dapit 
nga wala hiilhi, naglatagaw ko latas
sa lasang hangtod napalgan ko
ang usa ka kahoy nga aduna'y bunga
nga ang bulok nihayag sa kangiob.
Gikatkat nako ang iyang kahabog
samtang ang mga butang sa akong bulsa:
flashdrive, iPhone, earphones, mp3 player, pitaka,
ug tanang sinsilyo nangatagak
ug nagpasad sa kangitngit. Inig abot ko
sa sanga, gilibotan ko'g mga kuwaknit,
gadutdot sa akong ulo ug dunggan
hangtod nahulog pod ko sa kadulom.
Napalgan ko ang akong kaugalingon
sa lungag, diin ang kagabhion
gapadayag sa mga bulalakaw, 
nanguhit sa kabituonan, ug nikatkat
hangtod nasaksihan ang nataran
nga napun-an og uban pang
lungag diin ang mga lapida
mora'g mga dila gahidlaw
og katagbawan. Nag-inusara ko'g barog
sa dapit nga wala ko'y kalibotan.
Nagbuhakhak ang kuwaknit
ug nagtingsi ang gabii samtang ako
naminaw sa mga yawyaw
sa nangapanaw. Apan unya, sa tanan 
nga nabatyagan ug sa ilang gipangsuliyaw
wala ko'y mahinumdoman.


-- TON DAPOSALA
Cagayan de Oro City, Philippines 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.