8.25.2013

trail-bound


Gitaak ta ang kakahoyan.
Daw gabii ang buntag,
ug ang kahayag usa ka amakan
nga buslot pa sa alimungaw.
Didto ilawom sa mga gabuntaog,
mabati ang mga tunob
diha sa gagmayng' dahon...
Mga tunob nga nahikurat
sa atong kahadlok.

Gasabot ta nga molibot-dagan
sa Honeygo Park. Unsa diay ni karon,
papilion ko ninyo kon asa sa tulo
ang subayon? Nahibalik na hinuon ko 
sa mga nalumping  kong panumdoman.
Pamatia ko ninyo! Akong kahilom
sama na sa  kahoy nga pinintalan
og puti, asul o puwa nga dalan.

Tulo ka timaan nga gisumpay
sa baliko nga pagkasaag.
Ug usa ka botelya nga tubig
nga gisaw-an sa pito ka kabalaka.
Sugdi ninyo ang pagbaktas!
Subayon ta ang dughan ko
nga molagbas sa pagpamauli.

Di sama atong unang higayon
nga gasuway ko og subay 
sa akong amahan. Matag tunob 
sa akong pagkalangay mao sab diay
ang kapaspas sa iyang pagbiya. 


-- DENNIS S. SARMIENTO
Baltimore County, Maryland, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.