11.03.2013

human sa akong mga paglibotlibot


Magsugod ako gikan sa sinugdanan.
Sa sinugdang tumoy sa taas nga hilo
nga akong nasubay.  Gikan sa akong pagliyok 
sa sidsid sa balangay sa pagkainosenti,  
ngadto sa akong pagsum-ok sa tiyangihan 
sa kahimatngon, diin wa ko hikat-oni  
kon unsaon paghangyo ang presyo sa kinabuhi.  
Unya sa akong paglusad sa mga dakbayan 
sa paningkamot, diin ang akong mga sapatos 
nangadunot sa tanto kong paglakawlakaw 
sa mga abugong kadalanan.  Magsugod ako 
gikan sa tuburan sa paglaom, ngadto 
sa akong pagtabok sa isla sa kamingaw.  
Misulod ako sa mga paril sa kahilom, 
mitambong sa mga bangkete sa panaghigala, 
ug miapil-apil sa pundokpundok sa kasilag.  
Gidan-agan ako sa bidlisiw sa mga pahiyom, 
ug ningpiksan sa mga lusok sa kagul-anan… 
Ug karon human ning tanang mga paglibotlibot, 
midangat na ako sa balkon sa handurawan, 
uban sa usa na lang ka pangandoy: Nga unta 
way motugaw sa akong paghitagpilaw  
Ning liyaliya sa akong pag-inusara.

-- URIAS A. ALMAGRO
New Berlin, Wisconsin, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.