6.27.2014

kitiw


sa paglaom nga aduna pay kinabuhi nga gihambin sa kahiladman 
sa pamasin nga mahinisan ang gianuosan kong tanlag 
gibugwal ko ang yuta sa kaang 
sa pinangga ko man unta nga ikog sa yawa nga nalawos 
sa pasipala sa akong pagpasagad 

apan ang misugat sa akong panan-aw 
mao ang tun-as nga mga kaakohan 
nga sa lulinghayaw ug hudyaka gilubong ko sa kalimot 
gialirongan ako sa liundok sa dugta nga mga basahon 
lumping ug gitay-an nga mga galamiton sa balay 
nadunot nga mga maleta giagup-op nga mga kamisedentro 
nga wala pa mahiklad wala  pa masul-ob bisan kausa 

taliwala sa talan-awon sa tugob ug dili-malalis nga kapakyasan  
nga dinuyogan sa sudya sa mga gutlo nga biniyaan 

giangkon ko ang akong pagkamakasasala


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dhaka, Bangladesh

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.