8.22.2016

kon balak ba kaha ni


Nagtinunto tingali ko
sa akong panaad kaniadto nga dili na
mobalak bahin kanimo.
Nangapapas na ang timailhan
sa dalan nga subayon
paingon sa imong dughan.
Naminhod na ko sa gilok
nga hapyod, mogitik
sa kangitngit. Nangapawong na
ang gilak nga makasukod sa gilay-on
taliwala sa bituon ug aspalto.
Wala na. Wala na gyod unta
apan ngano nga matag atubang nako
sa abohon nga kalibotan, duna gyo’y
sa manglunhaw ug mamuwak
bisan sa damgo ra mokapakapa
ang dulom nga pako sa tanghaga?
Sa pagduhiraw tadlas sa kahilom,
unsaon pagdumili og tagad
sa tanang mga tulukibon
samtang halos giangkon na nimo
ang dakbayan sa akong handurawan?
Inig taligsik, mabati nako ang imong halok
sa matag lusok nga nangatagak
gabagang gabon. Inig bundak sa ulan,
mahimo kong bata nga gasawomsawom
sa baha. Ug sa mga walay-imik nga higayon
diin dayag ang imong kawad-on,
maamang lang intawon ko. Maminghoy
ang palibot sa dili pa ko mohupaw…
Ug tan-awa ra! Imbis giangkon ko na
nga dili ni alang sa imoha. Lakip kini—
kon balak ba kaha ni—sa nadamay nuon
ining matang sa pagtinunto.


-- TON DAPOSALA                                                                                                                    Cagayan de Oro City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.