10.03.2016

tabi, mouna ko nimo


Higayon na sa pagpaniid ko kanimo.
Nahiugbok ka sa tampi sa agianan
Ning higayon sa atong paggikan.
Sa tubig naghuwat nang sakyanan sa dagat,
Gituya-tuya gilamba-lamba sa dagkong mga balod.
Milingi ka kanako, ang imong hitsura
May gisuwat nga itom nga kabalaka.
Mihangad ka sa langit; gikuyawan ka sa dag-om
Nga mihana sa pagkabayo sa abaga sa bukid.
Mga tiil mo nanghugot sa buko-buko sa bato,
Mikupot sahi sa kahadlok, nanggunit sa imong dughan.
Sayod ko ang kahuyang sad nanuhotsuhot kanimo
Sa paglatas sa lawod nakapakurog sa tuhod mo
Kay hangtod karon gibugkos pa ka sa katalaw.
Tabi, mouna ko nimo kay gibunlot na ko sa kahinam
Sa paglawig tumong didto sa akong padulngan.
Akoy tawo nga ang bag-ang mousap og katalagman.


-- ERNESTO D. LARIOSA                                                                                                                    San Fernando, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.