10.09.2022

kon dili kaw maako


(para kan B) 

Kon dili kaw maako 
Mopuya pa ba kaha an bombels sa musitera? 
Kay sigurado ako an langit magdugyom ra 
An kapaso nan suga 
Kangitngit nan duyom 
Sa damgo ra kan motunga. 

Kon an hangin makalimot paghayok sa lupa 
Makalimot ba sab kaha an kasing-kasing na nagpuasa? 
Dili ko makab-ot an imo alima 
Kuman na an mga buyak nag-alingasa sa sanga. 
Hain na an imo mga abaga? 
Waya na’y kabatugan an mga langgam nan ako pag-inusara. 

Kon dili kaw maako 
Maghinay-hinay ba kaha pagkawaya an kayajo 
Sa ako dubdob, an dayugdog kon dili kaw igkita.
O magpadajun an pagkuros-kuros nan subasko
Samtang nanago an mga kabakaba 
Sa biyangaw nan kamingaw. 

Kon sa kadugay nan pagtujok nan panahon 
Sa kadugayon nan waya’y pagkitaay nan buntag sanan duyom. 
Kon makahuna-huna kaw bisan są anino nań ako kayag 
Hayok sa kawanangan, hakpa an kahanginan 
Kay pasingod na ako. 
Sugaton ta kaw daya an isa ka karton na paraiso. 


-- AVA MARIE A. VILLAREAL 
Surigao City, Surigao del Norte, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.