10.30.2022

alang sa magtutudlo og English Literature sa highschool


Kon naestudyante ko nimo, ako unta'y dahunog 
nga motiklaob sa imong mga kangaya anang ritmo 
sa iambic pentameter. Ako unta tong dalugdog 
nga makaurog ug makahugno sa mga simbolo 

ug metapora sa imong mga gino-o sa dagang 
sa laing nasod. Sus, kon naestudyante ko nimo, 
ako unta tong kilat sa pagpanupak. Makapukan 
sa imong tinuntong tinuohan nga dirty ra kuno 

ang inahang dila kompara sa tila sa inglesero. 
Susmariya, maayo ra pod nga wala tika mamaestro— 
dili tingali molupad akong mga berso ug huni. 
Sama sa mga sonnet sa imong mga estudyante, 

tingali akong tingog mopabilin pod sa kahilom. 
Masalaag ug gaduhiraw sa mga langyaw nga urom.


-- TON DAPOSALA 
Cagayan de Oro City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.