10.12.2022

sugilagming: laktod paingon sa atlas


Nasud-ipan ko sa iyang pag-ingon nga wala pa siya sukad nakauyab og ubos sa six foot. Kana gyud kunong yanuhon lang siya pag-alsa nga dili na gyod motugkad iyang tiil sa yuta. Kusgan, maskulado, walay tiyan, dughanon.

“The Achilles type, you know,” sulti pa niya, samtang nagtila sa ice cream nga akong gipalit alang kaniya. 

“Tam-is ang ice cream sa? Bugnaw pa gyod,” ang akong tubag. 

At least naay SUV,” dugang pa niya. “Kanang kamao moatiman niya, mapinanggaon, masinabtanon. Hilig mo-travel, mao na akong soulmate,” niya pa. Damgo niyang moadto kuyog iyang soulmate sa Kathmandu, gani og mahimo lahos na sa Mt. Everest.
 
“Kataas gud diay sa imong mga damgo,” tubag ko niya. 

“Dapat lang,” tubag niya. Ngano gud kunong mo-settle siya “for less.” Ug kana pod kunong tambok og bank account. 

Mikuot ko’s akong bulsa. Duna pud baya koy diyes mil nga bag-ohay lang nako na-loan sa coop. One year to pay. Sunod tuig na lang ko mopalit og bisikleta. Asa ra man na’g sugton ko niya. 

“Asa man gusto nimo moadto?” pangutana ko niya. “Surprise me,” tubag niya. Magsige na kini siyag Inenglis sukad nakapatong sa call center. Niya pa, morag naanad na lang pod siya. Apil na iyang pagka-slangerds. Giimadyin niya iyang kaugalingon nga taliwtiw og ilong nga nakauyab sad og taliwtiw pud og ilong. 

“Sige, pero naa ko’y pangutana nimo,” sulti ko niya. “Shoot.” 

“Kanang, og magkita mo anang lakiha nga imong gidamgo, unsa man pod imong ikadalit niya?” 

Mitan-aw kini siya nako nga daw tigre. 

“Mao diay na akong surprise nimo,” sulti ko niya ug dayong tipas palayo, laktod ngadto paingon sa Atlas Bicycle Store


-- JANUAR E. YAP 
Talisay City, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.