5.29.2009

gihamok
















(kang Angela nga kausa mitudlo kanako sa pagpamalak)


sukad nibiya ang imong tingog
dunay bahin kanako
nga nahimong usa ka gisirhang suok.
ang imong mga butang nga wa nay naninguha
tua gihapon didto. dunay mga gabii
nga hidunggan ko ang gagmayng mga kabanha
ug wa ko hisayri kon kadto imo bang mga hunghong
nga nangayo kanila pagbalik
o kon sila ba nga naghangyo nga ikaw mobalik.
ang matag tuig modugang og laing ang-ang
sa hagdan nga bug-at nga nagsandig
sa bungbong sa akong handurawan.
moabot ra ang adlaw nga ako kining sak-on,
sum-okon ko ang nga abog ug mga lawalawa
pag-ayam sa sihag nga multo
niadtong gipahulaman mo kanako.
imo akong gibaharan
nga imo akong hamokon
kon di ko kadto iuli kanimo…
kadtong gamay mong libro sa mga balak
nga gipangandoy ko’ng wa ko unta ikauli.


-- URIAS A. ALMAGRO
New Berlin, Wisconsin, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.