5.31.2009

kon ang paghandom usa ka salimuang
















Ako sa kanunay kanimo maghandom
Kay ang paghandom maoy tuling gapasan
Nga motagdoy sa mamingawng kilumkilom
Nga nanaglimin ug mga handomanan

Maghandom ako kanimo sa kanunay
Sa matag pangatagak ug pangahunlak
Sa mga pako sa adlawng malaay
Duyog sa pangalarag sa mga bulak...

Oo, sa matag panagkot sa mga parola
Sa matag ambangol sa mga lingganay
Sa orasyon--- mga tunob mong napala
Gambalayon ko ning mga pangindahay...

Sa kinapusoran ning mga paghandom
Gihaling ko ikaw sa mga handomanan--
Sa mga butang diin ikaw nahimong
Tipaka sa mga pinitik ning dughan...

Gipangita ko ikaw sa mga gihay
Sa mga kabulakan ning atong hardin
Sa haganas sa tigming tubig sa busay
Sa pagpamuklad sa mga walingwaling...

Ang paghandom kutob ba lang sa pagwiwi
Sa uwat sa atong mga handomanan?
Ang pagpangita kutob ba lang sa pagpakli
Sa mga dahong laya-- way katumanan?

Busa ania ako, nagsalimuang
Nagpangapkap sa malimtanong kangitngit--
Nga sa matag gutling giiway ning dagang
Nga sa kanunay naglaylay sa atong duhawit



-- MELQUIADITO M. ALLEGO
Palm Harbor, Florida, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.