4.18.2014

hubad sa balak ni Robert Frost


Ang Dalan Nga Wala Subaya (The Road Not Taken)

Duha ka dalang gasanga sa dalag kahoyng nagbarog,
Ug gikasubo kong dili masubay duruhang dalan
Ug mahimong usang maglalawig, dugay kong nagtindog
Ug milantaw paubos sa kinalayoang masabog
Hangtod diin kini napiko liyok sa kabugangan;

Unya midulhog sa lain, kaamgid sa pakig-angay,
Ug kayha naghambin og labing maayong pag-angkon,
Tungod kay kini sagboton gustong masul-ob kanunay;
Daw ang pag-agi didto usang ritwal sa kapulihay
Nakapughaw ug pagabok pupareho lang hinoon

Ug ang duruha nianang buntag susamang gahigda
Sa mga dahon way lakang sa tunob itom gilalik
Oh, gitipigan ko alang sa ubang adlaw ang una
Diay paghimatyag unsang dalan mosangko sa usa
Ako natahap kon ako kayha sa damag mobalik.

Ako maghinugilon niini uban ang pangagho
Mahadiin-diin ug maedad-edad karon gikan:
Duha ka dalang gabulag sa kakahoyan, ug Ako--
Kadtong dalan nga diyutay rang nisubay gipili ko
Ug kana mismo gahimog tanang lakad kalainan.


-- MELQUIADITO M. ALLEGO
Palm Harbor, Florida, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.