6.30.2015

dihang gibilin ko tumoy sa pukot


tungod sa pangpang sa talima—
diin sagad mokawas si lapulapu
kon mamisita kang bulakna kaniadto,
diin may punoan sa buli
nga daw tinustos sa agta
nga batabata sa bantogan nga baylan—

aron pag-abog sa mga kiriwan
nga modugok samtang gisubay
sa akong amahan ang napulo ka luta
nga mitadlas latas sa luwas sa sta. rosa

nagpanglingi ko kay midagan akong anino
dunay gihunghong ang hangin
ug nangawaling ang palwa sa kalubihan
nag-alipasa ang mga bawod
nga naghapakhapak sa akong dughan
ug ang kantil nga akong gibarogan
nahimong lubos itom nga pultahan
nga abli alang sa tanang
nakatimaho sa akong kalisang
misuway ko pagtaghoy
apan gisumaysumay ko sa huyohoy
mipiyong ko ug gitugyan
ang akong kapalaran sa kalawran, apan

sa akong pagyahat sa kapunawan
nanalingsing ang kahayag sa kabituonan
nga napasapasa sa kabaybayonan sa mactan
ug ang mga bukya nga naglulinghayaw
misiga ang sihag nilang lawas
midan-ag sa akong matag lakang
ning kagumkom nga balas 

misilaob ang sawog sa dagat


-- IOANNES ARONG
Lapu-Lapu, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.