11.08.2018

Theodore Ulrike Sophie Freiin von Levetzow


Ikaw nga nagpabiling ulay hangtod mitaliwan 
sa edad nga 95, tug-ani ko: sa malinawon mong pagpinal 
gihamok ka ba sa tinan-awan niadtong 72 anyos nga tiguwang
(nga gihugpaan na sa tumtom, rayuma ug saguysoy)
nga imong nahimamat sa 17 anyos ka pa lang, kadtong 
kunohay banggiitang magbabalak nga buot mangasawa nimo—
nga imong gibalibaran ensigida kay giluod ka?

Nangutana lang ko kay usa man god sa mga suod kong higala,
biyudo nga balakero sab, mo-72 anyos na apan medyo 
higal pa: unsa kaha kon makabagat siyag ten-edyer
nga gwapang brayt sama nimo nga “madagmalon 
sa karinyo”—iya mismong mga pulong—unya matakboyan siya 
sa ikamatayng kahigwaos sa gugma? Makatagik 
ba pod kaha siyag iyahang Trilogie der Leidenschaft?

Dili na lang ko mangutana nimo kon sugton ba kaha siya.
Gani, dili ko na lang unta tugawon ang hamili mong pahulay 
og walay pulos nga mga pangutana sama ani.
Gayod, dili ka na angayng anginon pa aning balaka
kay sayod ang tanan—ako pa!—nga kon gugma nay hisgotan, 
Ay, pastilan!  Ang milabay man o ang umaabot nahiusa sa karon—
“Sans hier ni lendemain,” segun sa usa pa ka tiguwang daotan.


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dhaka, Bangladesh

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.