4.11.2021

kon diin ko ginatago akong pag-ampo


Kanunay kong ginatago halayo 
kanako ang akong pag-ampo--
sa mga lungag sa dagkong bato 
o kaha sa ilawom sa mga gamot sa kahoy. 

Sa kabatohan 
ang akong pag-ampo manlimbasog 
makaikyas sa nagsangkang kusog 
sa mga bato batok sa bato. 

Ilawom sa mga gamot, 
tagbawon kini’g pag-amuma sa tabunok nga kayutaan,
gakson ang kada lanot 
gikan sa kinatumyang gamut ngadto sa mga dahon. 

Apan nihit na karon ang mga dagkong bato ug gamutong-kahoy. 
Sa sulod sa simbahan dunay kahon nga alang sa mga sinsilyo. 

Dili ko itago ngadto ang akong pag-ampo. 

Kuptan ko na lang kini sa akong kinumo ug 
idukdok sa hangin. 

Kada dukdok 
ubanan ko’g kasikas. 

Sa kada kusog nga pagdukdok, 
kusog sab ug maisugon ang singgit aron 

madunggan sa Bathala 
ang akong paghandom 
sa daghan pang mga bato 
ug daghan pang mga gamutong-kahoy tungod 

kay daghan pa sab ako’g 
pag-ampong isuksok. 

 
-- PAUL RANDY GUMANAO 
Koronadal City, South Cotabato, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.