8.22.2021

panaringsing


Sa bintana, nasulod an silaw san adlaw, ngan dida 
sa higdaan, mao an akon natandayan paglimbag ko. 
Mao ngay-an nga timprano ka yana bumuhat. 
San mag-aga nga uran, paghinulat nga humuphop 
an imo kabaraka kun san-o maghuhuraw, 
maaataman mo na an imo mga tanaman. 
Pinaglan nga mga dahon nga binubug-atan 
san nagtuturutumbaw nga mga dagaw. 
May mga sanga nga nabanggi sugad san imo kasubo. 
Labi na nga waray ka pa makakabalik san imo trabaho. 
Kay pagtikang san lockdown, mao man an pagbuskad 
san imo pagpinananom. Mao nga aada ka la ginhapon, 
gindadamdam an dahon. Nahibilin nga mga tun-og. 
Mahangad ka sa dampog ngan balik sa mga tanom 
igintatapod mo sa panahon an ira pagrabong. 

Waray ak abat nga kinakaptan ko na an silhig 
nga igrarahig san mga darag. O karuyag ko la 
humarani sa imo. Pagduyog san kaagahon, igsalin-urog 
an kinabuhi san mga nagtitikang pamukad. 
Mga utanon. Nagkakanap an kabubuwason. 

Nalusot sa gi-utan san mga sanga ngan mga dahon 
an kahayag san adlaw nga ginsasalo san imo nawong. 
Nano iton nga aada sa imo mata? 
Pasangil ko nga pakiana, karuyag ko la damdamon 
an adlaw nga naharok sa imo bayhon 
kun pareho ba ini kapaso san akon natandayan. 


 -- REYNEL M. IGNACIO 
Calbayog City, Samar, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.