8.12.2021

paglaba


Katima mo gìkan 
ginlulungtod ko an at' mga bunakan 
ha butnga han binitad nga taklap 
basi igbalotan, dad-on nga't ha sàlog 
upod an panay ngan pakang. 

San-o ko pahuroman, 
linain ko an di-kolor 
ngan busag. 

Tima, sabonon. 
Tima, kurokus-on; 
paglambahon han pakang 
an naawil nga mga baho. 
Tima latakan, 
bulyasan. 

Upod han mga buring ug bura, 
igin-anod han daganas han Himanglos 
an ak ha im' hinumdoman. 

Samtang pinanmamalaypay ko 
an magbusag-busag ko nga binunakan— 
nangalimwag an alimyon han imo 
panapton— 
may pag-iliw nga umalop ha akon dughan. 

Pastilan, kun nalalabhan la ini nga dughan 
akon gud ini paglalatakan. 


-- VOLTAIRE Q. OYZON 
Tacloban City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.