9.20.2021

kadasig, diyes anyos


Kadasig an imo ngaran 
kay sinisiring nga an kinabuhi 
permi nga pakigbisog 
ha kalugaringon. 

Nakigbisog ka yana 
han dagom. 

Aanhon ba 
hin usa nga tatay 
nga tututdoan ka hin 
kaisog? 

Hini nga kinabuhi 
damo an pag-awayan 
nga aton aatubangon. 
Pipira hini pag-uungayan ta. 
Pero, may mga giyera 
nga aton la. 
Ikaw la; usa ka la 
nga maatubang. 

Aanhon ko ba 
Tutdoan ka 
hin kadig-on? 

Ano an angay mabaroan 
hin usa nga diyes anyos? 

Hadto 
han ginbuburod ka pa la nimo nanay— 
nahadlok ako hadto nga giyera. 
Siyahan ko adto 
nga pag-atubang 
hin sugad nga giyera. 

Pero, siring ko: 
Kun magmamatalaw ako; 
diri ako maatubang; 
Hin-o man an maato, 
magmamaisog para ha iyo? 

Siguro, yana 
diri kaisog an imo 
angay mabaroan 
kundi 
an humigugma. 


 -- VOLTAIRE Q. OYZON 
Tacloban City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.