9.20.2021

panon


nikuyog na kos martsa gahapon. 
nangita ko nilang mila’g ben. 
wa sila. gikulbaan ko. 
wa koy makaestorya. 
pero may niduol 
nako. silang ed, 
tibo, archie, 
lorena. 
“ikaw 
na 

pod 
karon.” 
nakurat 
ko. nilingi 
sa panong sikit, 
lanog, lig-on. pero 
nikalit og kawala. 
gilamat ko o gikalag? 
nag-inusara man diay ko 
pero padayong lig-on ang kumpas 

ug ang pulso sa singgit ug martsa. 
niabot silang mila ug ben 
gikan sa ilang isigka 
simbahan. nagpaambit 
og saysay sa mga 
kalag. nikiblat 
ang pagbarog 
sa panon. 
"ikaw 
na 

pod." 
"oo," 
nitando 
silang mila 
ug ben. "barog ta. 
napuno ang dakong 
hawan sa ingon nilang 
ed, tibo, archie, lorena. 
dihang namulong silang mila 
ug ben, nitapok ang buhing panon. 


-- DESIREE L. BALOTA 
Talisay City, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.