2.24.2009

ang upat ka libro nga wa mahuman og basa
















1. Walden; or, Life in the Woods

Gikan dinhi, lakton na lang
subay niining lapokong dalan.

Tinuod, kinsa bay magdahom
nga ingon diay niani kalay-a ning dapita?


2. Lydia Cassatt Reading the Morning Paper

Gipat-ak-pat-akan ang imong nawong
sa mga dahon nga gitungtongan
sa hanap nga anino sa adlaw
sama sa nakita ko sa usa ka damgo.

Ikaw way timik, luspad, daw estatuwa sa hardin.
Apan ang imong mga tudlo
kilas nga nagdagandagan
sa keyboard sa imong
laptop.

3. Selected Poems of Rainer Maria Rilke

Nasayod kong nakamatikod ka
nga dili ako halayo kanimo
bisan tuod wa ko nimo makita, wa ka molingi.

Igo ka lang mihangad sa langit.
(Maapsan mo pa kaha ang pulong
nga misulbong gikan sa tumoy sa imong dila?)


4. A Portrait of the Artist as a Young Man

Makatultol ko sa dalan pauli
apan unsa pay akong balikan?

Ang siyudad dili na mao,
ug sayod ko nga bisag asa ko tan-aw

ang mga pasundayag didto gikwadro
sa bintana nga nag-ulang kanato.


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.