11.16.2009

unang adlaw sa nobyembre
















wala ko dayon mainom

ang akong kape

nakita ko ang kalendaryo

nga wala mapaksi

ang bulan
sa oktubre
ug morag dili
ko mahigop

ang kainit sulod sa tasa
hangtod
magisi
ang milabay nga panid

pagkapaspas sa panahon
sa iyang paglabay
nahabilin

ang gipangtay-an

ang tanang gilumotan

ug ang mga handurawan
sama nga ang usa kong tiil

gitangag sa buaya didto
sa lubog nga suba

samtang ang laing tiil
mikaratil og dalagan


luyo sa among kusina
nakita ko ang lubi diin

gihikot ko kaniadto ang itoy
nga si koykoy
sa wala pa

gibitik
sa mga palahubog
sa barangay uno

pagkadaghan na sa mga lahing
adunay usa nga napadpad

sa kilid sa pensa gitugkan na
og mga dahon

modagkot kog kandila
ning adlaw sa mga kalag

apan imnon ko una ang kape
nga kalit rang nabugnaw


-- RIC S. BASTASA
Katipunan, Zamboanga del Norte, Philippines

1 comment:

Balitaw said...

mikalit lang kabugnaw?....ngeeee
eerie!!!!!


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.