4.24.2010

sa baybayon sa sento otso
















Manginhas ko sa mga ulahing tunob sa mananagat
Sa walay kalaay nilang pakigbisog pagbugtaw
Sa kinabuhi, ako makat-on pagpamunit sa
Sa nabiyaang mga tawag sa kilumkilom
Wala ko moanhi aron pagpangita sa
Tun-as nga kabuntagon diin gibun-og
Ang mga sakayan sa pangutana sa katawhan
Kon hain na ang nawala nilang kalalakin-an
Kay kining tanan, tanan, tanan—
Ginadawat man sa mga pinong balod
Aron iuli sa sabakan sa lawod isip halad nga buhi
Tadlas sa kaparat sa ilang mga singot
Wala baya ko moanhi aron mangitag hustisya
Sa punoan sa mga bakhaw batok sa dagkong
Panagatan nga naghimong awaaw sa hunasan
Tungod kay nia ko aron mohubad sa tigmo
Nga nahimo lamang kahilom sa kisaw
Sa naglantong nga taobon.


-- OMAR KHALID
Medellin, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.