9.27.2012

sa eskina


Misandig ka, inday, sa akong dughan.
Midagayday sa imong aping ang kataposang luha,
Ug mao ra’g mipiyong kang nagpahiyom.

Gidawat mo ang akong pagbasol
Sa walay duha-duha mong pagpasaylo.
Isaad ko, O gugma ko,
Nga dili na gayod ako mahitumpawak pa.
Likayan ko na ang pagpadani
Dili na ako motadlas didto sa eskina.

Kon nahibalo ka pa lamang
Kon unsa ka lisod ang paglikay—
Ang pagpugong sa akong gibati
Ang paglubnot sa hata
Aron lamang dili ako madani.

Huyang nga binuhat lang baya ko
batok sa maidlot nga higayon.
Nagdibal ang akong kasingkasing
Sa dihang ang imong panagway,
Moaninag sa matag tagingting
Ug hayang sa mga sinsiyo.

Dili na, dili na gayod ako masukamod pa.
Panaad ko kanako ug labaw na kanato,
Nga talikdan ko na
Ang hantak sa eskina.


-- VICTOR D. KINTANAR
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.