7.27.2014

hubad sa balak ni Robert Bly


Pagpangawat Og Asukal Gikan Sa Kastilyo

Kita mga pobreng estudyante nga nagpabilin human sa klase aron pagtuon og kalipay. 
Kita sama niadtong mga langgam sa kabukiran sa India.
Ako usa ka byuda kansang anak mao ra ang bugtong niyang kalipay.

Ang usa ra ka butang nga akong gihuptan sa sama-sa-hulmigas kong ulo 
Mao ang plano sa magtutukod sa kastilyo sa asukal.
Bisan lang ang pagkawat og usa ka lugas sa asukal usa na ka kalipay!

Sama sa usa ka langgam, kita milupad gikan sa kangitngit ngadto sa balay tigumanan, 
Nga gihayagan sa mga pagkanta, unya milupad paggawas pag-usab.
Ang paghisira kanato sa gawas sa mainit nga balay tigumanan usa usab ka kalipay.

Ako usa ka tiglangaylangay, usa ka ligoy, usa ka hungog. Apan nahigugma 
Pagbasa bahin niadtong mga nakakita og usa ka siplat
Sa Nawong, ug namatay unya human sa bayente ka tuig sa kalipay.

Di ko igsapayan ang imong pag-ingon nga ako mamatay sa di na madugay. 
Bisan diha lang sa tingog sa pulong di madugay, akong hidunggan
Ang pulong ikaw nga maoy mosugod sa kada sentensya sa kalipay.

“Ikaw usa ka kawatan!” miingon ang huwes. “Ambi, tan-awon ta
Ang imong mga kamot!” Gipakita ko ang gikubalan kong mga kamot sa husgado. 
Ang akong silot usa ka libo ka tuig sa kalipay.


Gihubad ni
-- URIAS A. ALMAGRO
New Berlin, Wisconsin, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.