7.20.2015

siquijor


(kang KJA)

Wala ko mikuyog nimo diri
aron pamatud-an ang kamatuoran 
sa mahika ug pagdani.
Sa dihang naabot na ta sa pasilyo 
sa simbahan gikan sa pantalan
nakasaksi ta'g kasal
sa managhigugmaay nga nagsaad og kahangtoran.
Ug nasayod ko nga ang gugma ania
diri sa isla
bisa'g wala ang mahika.
O basin naa'y gugma
kay naa'y mahika.
Wala ko kahibaw.
Wala na ko gahunahuna ining mga pangutana
samtang gatan-aw ko nimo--
ang imong buhok
gihuyop sa hangin padu'ng nako
ug ang imong mga mata
kaluha nga isla sa kayo
nga niduslit sa akoa
sa wala pa midangat ang imong ngabil
ug mitandog kanako:
init nga gutlo
diin ang mahika ug pagdani
nanagtagbo. 


-- MA. CARMIE FLOR ORTEGO 
Talalora, Samar, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.