1.19.2017

sangpit


May lawom nga tingog nga misangpit
Gikan sa baba sa mingawng kagabhion
Apan wa ko’y nakita gawas sa nanayawng
Mga dahon sa karaang kaymito.
May lawom nga tingog ako na sad nadungog
Sa pagbalik ko sa paghigda
Gibuksan ko ang kinadak-an kong panungog.

Akong nabati ang daghong sa hangin
Nga namidpid sa akong inablihang bentana
Dayon gisakgaw sa kamot sa kahilom.
Tilimad-on kini nga may moduaw kanako
Tawo o espiritu ako kining abi-abihon
Palingkuron o kaha pahigdaon tupad nako
Aron makabati sa kaalangisig
Sa hagok sa nahimugso kong damgo!


-- ERNESTO D. LARIOSA                                                                                                                   San Fernando, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.